sobota, 29 grudnia 2012

Rozdział 59.

Niektórzy z czasem, z każdym kolejnym dniem tracą nadzieję. Nie ja. Minął już tydzień i choć Justin wciąż się nie obudził, a jego stan nie polepszył się chociaż odrobinę, to nie załamuję się. Codziennie jestem u Justina, spędzam przy jego łóżku całe dnie i "rozmawiam" z nim. To zabawne, trzymam go za rękę, patrzę na niego i mam wrażenie, że on mnie słyszy. Słucha tego, co mówię i uśmiecha się w duchu, wiedząc, że już niedługo się wybudzi.


Związałam włosy w niezdarnego koka i wyjęłam z szafki dwa kubki, kładąc je na blacie. Tata pojechał z mamą do ginekologa, a Alex był jeszcze w szkole. Była u mnie natomiast Megan, która tak jak i wszyscy pozostali codziennie dodawała mi otuchy i siły, kiedy zaczynałam ją tracić. Byłam dziś już u Justina i spędziłam u niego prawie cztery godziny. I choć opuszczanie szpitala wcale mi się nie uśmiechało, to chciałam chociaż na trochę zostawić rodziców Justina samych z nim. 
Zalałam oba kubki z saszetkami herbaty i odwróciłam się, kładąc jeden kubek przed moją przyjaciółką, natomiast drugi po przeciwnej stronie. Usiadłam na krzesełku i westchnęłam cicho.
-Miley, powinnaś chociaż raz porządnie się wyspać. Coraz bardziej się wykańczasz. Czy ty w ogóle śpisz? - powiedziała, patrząc na mnie z troską.
-Śpię..-odparłam niepewnie, obejmując dłonią kubek. 
-Naprawdę? Nie wydaje mi się.
Megan tak naprawdę miała rację. Wstawałam dość wcześnie rano, aby jak najszybciej móc jechać do Justina. Spędzałam tam zazwyczaj całe dnie, wracałam późnym wieczorem, a i tak mimo zmęczenia nie potrafiłam zasnąć i zasypiałam późno w nocy. Byłam coraz bardziej wyczerpana, ale to nie miało znaczenia. Jedyne, co się dla mnie liczyło to to, żeby Jus się obudził. Nic więcej nie było ważne. 
-Meg, dobrze wiesz, że chcę jak najwięcej czasu spędzać z Justinem.
-Rozumiem, naprawdę bardzo dobrze cię rozumiem, bo sama chodzę do szpitala przy każdej chwili czasu, musisz pamiętać też o samej sobie. Chcesz się wykończyć? Jus się obudzi, a wtedy to ty wylądujesz w szpitalu z wycieńczenia. 
Nijak na to nie odpowiedziałam, spuszczając głowę. Stukałam paznokciami o kubek z wzrokiem wbitym w stół.
-A co jeśli on umrze..? - szepnęłam po chwili lekko zachrypniętym głosem, sama bojąc się słów, które wypowiedziałam. 
-Miley, nawet tak nie myśl! - powiedziała głośno. Podniosłam głowę i spojrzałam na przyjaciółkę, czując jak do oczu nachodzą mi łzy. 
-Wciąż powtarzam sobie, że się obudzi, że z tego wyjdzie i, że nic mu nie będzie, ale błagam cię powiedz mi co będzie, jeśli on się nie obudzi? - powiedziałam drżącym głosem, a po moim policzku spłynęła pojedyncza łza. 
Megan zamilkła, patrząc na mnie ze "szklankami" w oczach. 
-Powiedz mi co wtedy? Przysięgam ci, że jeśli on umrze...to ja również - wyszeptałam, ponownie spuszczając głowę.
-Mils - powiedziała i pociągnęła nosem, siadając obok mnie. - Justin nie umrze. Sądzisz, że by cię zostawił? Nawet nie wiesz jak on bardzo cię kocha. Wiesz ile ja już się od niego nasłuchałam o tobie? On potrafi mówić o tobie godzinami, non stop - powiedziała i obie zaśmiałyśmy się cicho przez łzy. 
-Wiesz co kiedyś mi powiedział? - dodała już nieco poważniej, a ja spojrzałam na nią uważnie. - Że jesteś pierwszą i jedyną dziewczyną na której kiedykolwiek mu zależało i którą kiedykolwiek pokochał. 
Czułam jak robi mi się "ciepło" na sercu, a wiara w to, że Jus się obudzi ponownie narodziła się we mnie ze zdwojoną siłą.
-Dziękuję. Gdyby nie wy, nie wiem czy byłabym taka silna - powiedziałam.
-Nie masz za co dziękować - odparła, na co obie się uśmiechnęłyśmy.  Przez moment siedziałyśmy w ciszy, którą przerwała Megan.
-Zresztą jak ty w ogóle możesz mówić takie rzeczy, że on umrze, co? Myślisz, że kiedy dowie się, gdzie chcesz z nim jechać na ferie, to tak po prostu przepuści taką okazję? Pff - powiedziała po chwili, na co obie parsknęłyśmy śmiechem.
-A no tak, masz rację. - Zaśmiałam się, ocierając z policzków ostatnie oznaki płaczu.
-Zobaczysz, jeszcze będziesz zdawać mi i Vanessie gorące relacje  z waszego pobytu w tych górach - powiedziała, uśmiechając się, na co ja ponownie parsknęłam śmiechem, obejmując dłonią kubek.
-Mhm, ja ci dam gorące relacje - powiedziałam, uśmiechając się pod nosem, co Meg od razu odwzajemniła.
-Swoją drogą to ci zazdroszczę, sama bym sobie z chęcią pojechała z Rayan'em na tydzień do domku w górach.
-To przecież domek moich rodziców, na drugi tydzień ferii mogę dać wam klucze i domek jest wasz - powiedziałam i zaśmiałam się.
-Naprawdę? - Dziewczyna spojrzała na mnie z entuzjazmem.
-Jasne - odparłam z uśmiechem, na co dziewczyna odpowiedziała mi uśmiechem. - Tyle, że to by było trochę dziwne, że wiesz ja z Justinem, że my  tam ten, a później wy byście tam..no ten, w sensie, że....no..rozumiesz - skwitowałam i obie wybuchnęłyśmy śmiechem.
-Rozumiem - powiedziała w końcu przez śmiech Meg. 
*
Jakieś niecałe pół godziny po wyjściu Meg, do domu wrócili rodzice. Od razu zeszłam na dół, udając się do salonu.
-I co mówił lekarz? Jak ciąża? - spytałam od razu.
Mama usiadła na fotelu, kładąc obok swoją torebkę, a tata odłożył kurtki ich obojga na szafkę.
-Nic takiego - odparła mama, naciągając rękawy swetra na dłonie. - Powiedział tylko, że nie mogę się więcej denerwować i stresować bo to źle wpływa na dziecko. Stąd te bóle - dodała.
-Bóle? - spytałam zdezorientowana.
-Nie mówiłam ci, nie chciałam cię martwić. Nic takiego, naprawdę - odparła niepewnie. Przyłożyłam dłoń do czoła, biorąc głęboki oddech.
-Mamo - zaczęłam, siadając naprzeciw niej. - Proszę cię, zapomnij o tym wszystkim chociaż na jeden dzień. Widzę jak bardzo się zamartwiasz, jak próbujesz mnie wesprzeć i jestem ci za to niesamowicie wdzięczna, ale musisz odpocząć. Połóż się spać i zapomnij o tym na moment, dobrze? Jesteś w ciąży, musisz o siebie dbać. Gdyby tobie albo dziecku coś się stało, chyba nigdy bym sobie tego nie wybaczyła.
Mama spojrzała na mnie i uśmiechnęła się lekko.
-Mam najcudowniejszą i najsilniejszą córkę na świecie, naprawdę - powiedziała i przytuliła mnie. Objęłam ją i delikatnie się uśmiechnęłam.
-A ja najcudowniejszą mamę na świecie - odparłam cicho, zaciskając powieki. W tym momencie usłyszałyśmy ciche odchrząknięcie. Od razu obie spojrzałyśmy na tatę, który stał ze skrzyżowanymi rękami i patrzył na nas z uśmiechem.
-No a ty jesteś najcudowniejszym mężem na świecie - powiedziała moja mama z uśmiechem i wstała.
-I tatą! - dodałam i obie z mamą, podeszłyśmy do taty położyłyśmy mu po obu stronach dłonie na ramieniu, po czym cała nasza trójka wybuchła śmiechem.
W tym momencie usłyszeliśmy głośny trzask drzwi wejściowych i wszyscy odwróciliśmy się w tamtym kierunku. Alex wszedł do salonu i spojrzał na nas jak na idiotów.
-Jakieś spotkanie rodzinne o którym nie wiem? - spytał, patrząc na nas zdziwiony, po czym ja, mama i tata ponownie wybuchnęliśmy śmiechem.
-Chodź tu mój jedyny synu - odparł po chwili ze śmiechem mój tata i podszedł do Alexa, przeczesując jego włosy.

*
Niemalże naładowana pozytywną energią szłam szpitalnym korytarzem. Nie mam pojęcia skąd nabrałam nowych sił, ale czułam jak coś w środku podpowiada mi, że wszystko się ułoży. Z lekkim uśmiechem na ustach, delikatnie uchyliłam drzwi sali.
Mama Justina od razu odwróciła się i spojrzała w moim kierunku.
-Dzień dobry - powiedziałam cicho i delikatnie się uśmiechnęłam.
-Dzień dobry kochanie - odparła, odwzajemniając uśmiech. Ostatni raz pogładziła Justina po policzku i wstała podchodząc do mnie.
-Pewnie chcesz, żebym sobie poszła. - Zaśmiała się cicho.
-Nieee, niech pani zostanie - odpowiedziałam szybko, nie chcąc zabrzmieć niegrzecznie.
-Wiem, że chcesz zostać z nim sama - powiedziała patrząc na mnie z uśmiechem, a ja odwzajemniłam gest, spuszczając głowę. -Zostawię was.
-Dziękuję - powiedziałam i już chciałam odejść w kierunku łóżka Justina, jednak jego mama mnie zawołała.
-Miley? - szepnęła, a ja spojrzałam na nią uważnie. - Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że Justin ma taką dziewczynę jak ty. Widać, że naprawdę go kochasz i wiem, że nigdy go nie zranisz - powiedziała, patrząc mi w oczy, a ja poczułam w pewien sposób ciepło na sercu.
-Dziękuję..-szepnęłam niepewnie. - I może być pani pewna, że nigdy go nie zranię - dodałam, na co kobieta lekko się uśmiechnęła.
-Idź już do niego - odparła po chwili, puszczając mnie. Kiwnęła twierdząco głową, odwracając się i idąc w kierunku łóżka.
Mama Justina wyszła, zamykając za sobą cicho drzwi.
-Cześć misiek - powiedziałam, uśmiechając się i położyłam swoją torebkę na ziemię, po czym pocałowałam go w policzek.
Przysunęłam nieco krzesełko do łóżka i usiadłam na nim. Westchnęłam, odgarniając kosmyk włosów za ucho.
-Miałam wyściskać cię za jakieś dwieście osób ze szkoły, ale chyba ci tego oszczędzę - powiedziałam i zaśmiałam się cicho.
-Wiesz jaka śliczna pielęgniarka tu pracuje? Jak się obudzisz to od razu cię stąd zabieram, nie ma takiej opcji, żebym cię tu zostawiła. - Ponownie się zaśmiałam, łapiąc go za rękę. Objęłam obiema dłońmi jego dłoń, gładząc jej wierzch kciukiem.
-W sumie zastanawiałam się gdzie moglibyśmy pojechać na ferie. Podoba ci się wizja tygodnia w domku w górach we dwoje? Wiem, że ci się podoba. - Uśmiechnęłam się.
Na chwilę zamilkłam, jeszcze bardziej przysuwając się do łóżka. Spojrzałam na Justina i wzięłam głęboki oddech.
-Uświadomiłam sobie, że za rzadko mówię ci, że cię kocham. Zawsze wydaje mi się, że przecież ty o tym wiesz, ale teraz, kiedy byłam tak bliska stracenie cię, pomyślałam o tym co by było, gdybyś odszedł nie będąc pewny moich uczuć do ciebie.
Na samą myśl o tym, do moich oczu napłynęły łzy. Pociągnęłam nosem, przykładając jego dłoń do mojego policzka.
-Teraz, kiedy już się obudzisz, będę ci to mówić codziennie, do znudzenia, aż zacznę cię tym denerwować - powiedziałam i zaśmiałam się cicho, a po moim policzku spłynęła pojedyncza łza.
-Na początku bałam się, że mnie zostawisz, że tak po prostu odejdziesz. Ale wiesz co? Teraz wiem, jestem pewna, że nie zrobiłbyś mi tego. Wiesz, że ja bez ciebie sobie nie poradzę. Jesteś mi potrzebny do życia jak tlen. Gdyby ciebie zabrakło, to ja momentalnie też bym umarła.
-Kocham cię, ty, czasami niezmiernie irytujący, idioto - powiedziałam i ponownie zaśmiałam się przez łzy, całując jego dłoń.
Oparłam głowę na łóżku i cały czas obejmując jego dłoń, przymknęłam powieki. Mając go przy sobie, czułam, że nie potrzebuję do szczęścia już niczego innego. Gładziłam jego dłoń, zaciskając mocniej powieki i nie pozwalając kolejnym łzom na wypłynięcie. Nie mam pojęcia, kiedy zasnęłam.

Spojrzałam na niego i tak po prostu, dosłownie rzuciłam mu się w ramiona, przytulając go najmocniej jak potrafiłam. Chłopak w żadnym wypadku nie protestował, wręcz przeciwnie. Mocno wtulił mnie w siebie.


-A więc dlaczego chciałaś się ze mną spotkać?- szepnął w końcu. Ułożyłam dłonie na jego karku i przysunęłam się do niego. Czułam jak serce zaraz wyskoczy mi z piersi. Wystarczyła chwila, a woda spływała po nas już strumieniami, ale my w dalszym ciągu nie zwracaliśmy na to najmniejszej uwagi.
-Nic takiego, chciałam ci tylko powiedzieć, że cholernie cię kocham.- szepnęłam i nie musiałam czekać na to, aż nasze usta się zetknęły, a mnie, mimo niskiej temperatury i zimnego deszczu, ogarnęło przyjemnie ciepło. 

Zaczęłam powoli się rozbudzać, czując dotyk na swojej dłoni. Uchyliłam powieki i podniosłam głowę, a serce momentalnie przyspieszyło mi do maksimum. To Justin delikatnie poruszył dłonią. Otworzyłam z wrażenia usta i gwałtownie podniosłam się z krzesełka, czując jak coś dosłownie roznosi mnie od środka. Spojrzałam na Jus'a, który sprawiał wrażenie jakby właśnie się..budził. Zaczęłam głośniej oddychać, na moich ustach pojawił się uśmiech zmieszany z szokiem, a łzy zaczęły cisnąć się do oczu.
Dopiero po chwili logicznie przeanalizowałam sytuację i niemal wybiegłam z sali, chcąc znaleźć lekarza. Całe szczęście nie musiałam go długo szukać, wręcz wpadłam na niego, kiedy tylko wyszłam na korytarz.
-On się budzi! - prawie krzyknęłam, głośno oddychając. Mężczyzna spojrzał na mnie, chyba na początku kompletnie nie wiedząc o co mi chodzi.
-Justin się budzi do cholery! - krzyknęłam ponownie i uśmiechnęłam się, czując jednocześnie łzę spływającą po moim policzku.
Mężczyzna chyba dopiero teraz zrozumiał o co mi chodzi i odsunął mnie lekko, łapiąc za ramię, pobiegł w kierunku sali, w której leżał Justin. Przez moment stałam jak idiotka w jednym miejscu, mając wrażenie, że to sen i bojąc się, że zaraz się z niego obudzę. Złożyłam dłonie i przyłożyłam je do ust, patrząc w górę.
-Dziękuję - szepnęłam, po czym szybkim krokiem pobiegłam do sali. Stanęłam jak wryta w drzwiach, widząc jak lekarz nachyla się nad Justinem.
-Justin, słyszysz mnie? - Mężczyzna spytał, święcąc czymś po oczach Jus'a. Stałam i nie potrafiłam się ruszyć, w duchu modląc się, aby to wszystko nie okazało się za chwilę tylko złudzeniem.
Podeszłam nieco bliżej, zaciskając kciuki w dłoniach. Usłyszałam, jak chłopak odmruknął cicho, dając tym samym nam znak, że znów jest "wśród nas".
Nie potrafię opisać tego, jak w tym momencie się czułam. Serce sprawiało wrażenie, jakby zaraz miało wyrwać się z piersi, a dłonie drżały. Po moich policzkach samoistnie spływały łzy, a nogi się trzęsły.
Jus poruszył lekko ręką, a jego oczy zaczynały się otwierać.
-Potrafisz zacisnąć dłoń w pięści? - spytał lekarz, patrząc na rękę chłopaka. Jus delikatnie zacisnął dłoń, wyraźnie nie mając siły.  Kiedy Justin otworzył szerzej oczy, mężczyzna ponownie po nich czymś poświecił.
Z napięciem czekałam na jakąkolwiek reakcję z jego strony.
-Tak - mruknął bardzo cicho, lekko drżącym głosem. W tym momencie mężczyzna podniósł się i spojrzał na mnie.
-Wrócił do nas - powiedział i lekko się uśmiechnął. Momentalnie niekontrolowanie wybuchłam płaczem,  zakrywając usta dłońmi. To były łzy szczęścia.
On żyje. Obudził się. Wrócił do nas. Już nic mu nie grozi.
Zaczęłam uśmiechać się przez łzy, a moje dłonie drżały coraz bardziej.
-Nie mów na razie za dużo. - Mężczyzna powiedział jeszcze do Jus'a,po czym odszedł trochę na bok.
-Tylko proszę go nie udusić, przytulając go - Zaśmiał się, a ja spojrzałam na niego, wtórując mu przez łzy.
Dopiero teraz spojrzałam na Jus'a. Chłopak chciał lekko podnieść się do góry, jednak brak sił mu na to nie pozwalał.
-Justin..-szepnęłam po chwili i podeszłam do łóżka, siadając na jego skraju. - Nigdy więcej mnie nie zostawiaj - wyszeptałam, a kolejna łza spłynęła po moim policzku. Chłopak delikatnie złapał moją dłoń i  splótł nasze palce.
-Przepraszam - szepnął bardzo cicho, słabym, lekko zachrypniętym głosem, a ja ponownie poczułam się najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.
_____________________________________________________________________
Krótki, wiem, ale właśnie w ten sposób chciałam go skończyć, więc nie miałam już co dopisać.
Mam nadzieję, że wam się podoba, bo na tym zależy mi najbardziej <3
Życzę wam udanego sylwestra, którego będziecie miło wspominać cały rok <33

72 komentarze:

  1. Omg.. ten rozdział jest zaje..fajny ;D Popłakałam się xdd Pisz szybko nn :) Nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział genialny, znów się popłakałam, dobrze że Justinowi nic nie jest ;-D z niecierpliwością czekam na następny ;-)
    @HUG_ME_NIALL__

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszyłam się <3 w końcu się obudził! :D jejku :') uwielbiam cię <3 czekam na kolejny i życzę udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku :* @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejkuś jejkuś ! Obudził się w końcu ! O matulu . Tylko na to czekałam. Aż się popłakałam jak czytałam. ;')
    @agniusiek

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeju, piszesz to tak realistycznie, że aż się popłakałam gdy się wybudzał. :D
    Tobie też udanego sylwestra życzę i czekam z niecierpliwością na następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kjsdbghjfdvdsavhjgvuygcwatgevf OMG! zaraz ja się poryczę ze szczęścia! *o* jeju jeju obudził się! <3 Boże ale się cieszę..LOL trzęsę się.. haha ale to opowiadanie na mnie działa..xd jak by to się na prawdę działo.<3 :D haha Uwielbiam to opowiadanie! jest niesamowite! Czekam na nn rozdział! z niecierpliwością! Awwwww .<3



    @Michaelowax3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyłam się <3 Dziękujemy za piękną historię, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej obudził się! CZEKAŁAM NA TO!Jejciu jesteś cudowna! Serio uwielbiam twoje blogi..Czekam na kolejny co się wydarzy i w ogóle!!!
    @vincereeee

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow! *____* czekałam na moment, w którym on się obudzi i w końcu się doczekałam! :) świetnie to opisałaś... czułam się tak, jakbym to ja była na miejscu Miley - dosłownie... no i wzruszyłam się czytając to ♥ już nie mogę się doczekać 60 rozdziału :) / @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  10. O. JA. PIERDOLE. NIE WIERZE, KOCHAM CIE : OOOOOOO KEWDSFJDGBNFDJGKB WIEDZIAŁAM, ŻE SIE OBUDZI, WIEDZIAŁAM UDGHURWHGURHGJHD <3 tt: @HotChocolattex3

    OdpowiedzUsuń
  11. Popłakałam się kiedy się obudził... pięknie to opisałaś ! uwielbiam cię !
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest boskie . Płakałam .; * Kocham to opowiadanie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. qazzzzzxxxswedcvfrrrtgbnhyujmkiiiiolpphiygcgxzwsxdfaqzjhb !

    boskieboskieboskieboskieboskie. ♥
    normalnie kocham to, co piszesz. ♥
    czekam na kolejnego posta . ; 3
    + no i najnajnajlepszego sylwestra w życiu . ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu . Płakałam w tym samym momencie co ona .
    Jak ja uwielbiam jak ty piszesz , zawsze wtedy czuje tyle emocji . Nie wiem jak ty to robisz , ale masz dar , dziewczyno masz dar . <3
    Zazdroszczę takiego pisania , bo sama bym tak chciała no ale cóż nie da się mieć wszystkiego ; c
    Nie mogę się doczekać NN . Bardzo Bardzo proszę dodaj jak najszybciej będziesz mogła . ♥


    A tak przy okazji . zapraszam do siebie
    http://impressionfeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie ! Jaki cudowny ! Nie wiem co mam napisać . ; < Po prostu zatkało mnie . Do tej pory nie wiedziałam , że w tak krótkim rozdziale mogą być zawarte tak wspaniałe wydarzenia ; > Jak Justin się obudził , to aż mi serce stanęło ; o Czułam się jakbym tam stała obok Miley i również patrzyła jak on się wybudza. Aż mi się od razu cieplej na sercu zrobiło ;) I wydaje mi się , że rozdział skończyłaś w idealnym momencie . Tak jakby ta jego wypowiedź była idealnie wpasowana . Coś niesamowitego ; )
    No i również życzę Ci wspaniałego sylwka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc tak..najpierw spóźnionych Wesołych oczywiście. I szczęśliwego nadchodzącego wielkimi rokami Nowego Roku. Rozdział jak zwykle cudowny, a szczególnie ze Just się w koncu wybudził to chyba mnie najbradziej cieszy.;-) Tylko mam nadzieję, że Just już nie będzie ćpał.
    Linexe.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i kurde poleciała mi łezka no.Nie wiem czemu. No, ale kurde jakoś tak noo. Za wrażliwa jestem :) Czekam na newsa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie wiem który raz płaczę przy twoim opowiadaniu! Jest tak cudowne, że nie mogę nie płakać :D Będzie następny rozdział? Kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. JEEEEESTTT! Justin wrócił, Justin się obudził :D Kocham cię:) Przy tym blogu serio można się popłakać;D To jest cudowne, te rozdziały i sposób w jaki piszesz;D Kocham tego bloga;p Chcę już kolejny, żeby zobaczyć co bd dalej :D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jakie to pięknee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *_*,czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a więc... Kocham cię! pewnie już to wiesz, ale lubię o tym przypominać :). na jej miejscu też bym nie mogła spać. leżąc w łóżku ze świadomością, że najważniejsza osoba w moim życiu leży w szpitalu i walczy o życie. niemożliwe. wsparcie ze strony rodziny i przyjaciół było w tym momencie najważniejsze dla niej. meg jest cudowną przyjaciółką xd. prawda. ona nie potrafiłaby żyć bez justina. oni sam na sam w domku w górach? mrrrr. szykuje się niezapomniana noc ^^. tylko niej jej mama w spokoju donosi ciążę. proszę bez kolejnego dramatu. ich wzajemne przytulanie się awww. uśmiech sam wkradł mi się na twarz :D. wiedziałam, że coś się wydarzy jak pójdzie do tego szpitala! awwwwww. jak fajnie mieć taką teściową :>. mam nadzieję, że juju słyszał wszystko co mówiła do niego przez ten czas. proszę aby tak było. uwielbiam cię za tą piosenkę! słuchając jej prawie zawsze płaczę, a ty nam tu jeszcze taką scenę dowaliłaś! wiedziałam! jej reakcja była taka sama jak moja. ryczałam przez uśmiech. i jeszcze ta piosenka! idealne połączenie. nie mogłam przestać płakać i cieszyć się jednocześnie. dobrze zrobiłaś, że skończyłaś w tym momencie, ale mam ochotę cię zabić. kiedy następny! błagam. jestem bardzo niecierpliwą osobą. muszę wiedzieć czy on pamięta wszystko co do niego mówiła. proszę napisz o tym, że pamięta. hahaha. wiem to twoje opowiadanie, ale tak by było fajnie :). jak zadecydujesz inaczej to też fajnie bo twoje pomysły nie mają prawa być w jakikolwiek sposób złe. a więc... JUSTIN ŻYJE! ON ŻYJE! BĘDZIE SEX! BĘDZIE TEN UPRAGNIONY PRZEZ WSZYSTKICH ICH PIERWSZY RAZ! ahahah. wiem, że lubisz dłuuugie komentarze więc mam nadzieję, że znów pojawi się uśmiech na twojej twarzy dzięki mnie :>. dziękuję.

    @qBestBeLieBer

    OdpowiedzUsuń
  22. Bozee... Kocham cie.! <3 Ten rozdzial jest cudowny i jeszcze ta piosenka idealnie dobrana.!! <3 Justin sie obudzil i mysle ze teraz juz bedzie tylko lepiej!! ;3 On zyje!!!!! Jestem ciekawa czy Justin slyszal to wszystko co Miley do niego mowila jak byl w spionczce.? Zabardzo nie lubie dodawac komentarzy ale na twoich blogach poprostu musze twoie blogi sa tak cudowne i wiem ze lubisz kiedy twoi czytelnicy komentuja. ;) Wiec pisze ten komentarz ze lzami w oczach bliska placzu.!!!! <33 Powiem to jeszcze raz KOCHAM CIE!! :D Dziekuje ze piszesz tego bloga. <3 Czekam na nn. <3

    Ps. To chyba moj najdluzszy komentarz jaki w zyciu napisalam na jakims blogu. ;)

    @justysia20003

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żyje obudził sie obudził!!!!!!!!!!!!!!! Justin nasz kochany!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Naaaaaajcudowniejszy rozdział na świecie, ledwo co mogę pisać bo tak mi się ręce trzęsą. Płaczę jak głupia po prostu. W końcuuu się wybudził, cieszę się strasznie! Masz talent dziewczyno, więc pisz, nie zmarnuj tego i oczywiście życzę duuużo weny. :) I nie, nie jest za krótki, bo gdyby był dłuższy to by wiesz no nie było tak fajnie :D hahahahah, nie umiem wytłumaczyć. Tobie też szczęśliwego nowego roku :) Dziękuje, dziękuje, dziękuje za to że tu jesteś i piszesz to wszystko, uwielbiam cię ♥ no i czekam na nowy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  25. jest krótki ale myślę, że w pełni oddaje to co powinien. jest świetny... popłakałam się :)

    Caroline.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten rozdział jest NAJLEPSZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem taka szczęśliwa, jakby to ktoś z mojej rodziny się wybudził ze śpiączki :D
    Dodaj szybko nn, bo nie wytrzymam! Jesteśpo prostu BOSKA.!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oezu ;o Dziewczyna, gdy czytałam, czytałam i zauważyłam napis piosenka myślałam, ze zlece z krzesła. Myślałam, ze chcesz go zabić tak jak w jednym se swoich wcześniejszych blogów. Matko boska kocham się *o* Tak właściwie to aj nie wiem czy to przeczytasz ale ty tak moimi emocjami sterujesz *-*
    I LOVE YOU SO MUCH <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak nazywa się wcześniejsze opowiadanie ? *.*

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. i chciałam jeszcze dodać, że zgadzam się z dziewczynami potrafisz nieźle sterować emocjami, ja to tak przeżywam ach.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. cieszę się, że się obudził, świetny rozdział, jak możesz zamiast na tt Paulina00014997 to na gg 31530756 ( bo na tt mi się zacina, a chciałam być informowana na bieżąco) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  31. jak sie ciesze ze Justin sie w koncu wybudzil.!! jejku, najcudowniejszy rozdzial na swiecie♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny rozdział!♥ Chyba mój ulubiony ;3 Dziewczyno Ty musisz pisać książki normalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny jak zwykle <3 Czekam na kolejny ! Oby pojawił się szybko ♥ ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ryczę jak opętana ze szczęścia. Poczułam się jakbym była na miejscu Miley ♥ jejku uwielbiam cię dziewczyno! Jesteś moją idolką! Chciałabym pisać równie dobrze jak ty

    OdpowiedzUsuń
  35. Po raz kolejny płakałam!! Jesteś genialna dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  36. matko prześwietny ! kochamkochamkocham <3 czekam na kolejny ! Szczęśliwego Nowego Roku ! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. oooooooooooo matko nareszcie swietny rozdział czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  38. oooo wreszcie,piękny,śliczny,kocham,wreszcie się obudził już będzie dobrze,prawda? proszę szybko kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozdzial bardzo fajny! Ciesze sie, ze Justin nareszcie sie obudzil :) Pozdrawiam :D Kaite.

    OdpowiedzUsuń
  40. o jezusieee aa poplakalam sie ze szczescia haha <3

    dawaj szybciutko nastepnyyu


    @polly325

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiem, że lubisz trzymać w niepewności...
    Wiem, co to jest brak weny...
    ALE ZROZUM, MY NIE MOŻEMY BEZ TEGO ŻYĆ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny . ! Naraszcie się obudził , ale się cieszę . ! ; * czekam na nn .

    OdpowiedzUsuń
  43. to koniec nie bedzie wiecej rozdzialoow ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham cię nie dosłownie oczywiście. Twój blog jest cholernie zajebisty ! O pacz nawet od twojej tak zwanej historyjki zavzełam mówić cholera czy tam cholernie.. Przy niektorych rozdziałach oczy miałam jak szklanki.. a racze przy większości. . Nie no ten blog jest cudowny.. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Mam nadzieję, że będzie niebawem. Ale jeszcze chyba, zaden taki blog, a uwiesz mam ich sporo na koncie... mnie tak nie wzruszył, jest on cudowny wręcz wspaniaały.... Postaram się, żebyś miała więcej czytelniczek, a może jeszcze nawet czytelników, koniec pogaduszek. Czekam z mie cierpliwością na następny, bardzo, ale to bardzo długi.. Pa pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojejku, jejku twój blog jest zaje..fajny.. do cholery tto koniec nie ma następnego rozdziału, uff...szkoda, ale pamiętaj Czekam na następny.. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak ty to rabisz.? Powiesz. Plose..

    OdpowiedzUsuń
  47. Łał, masz talent. Nie chce mi się czytać lektury co nawet nie ma 35 rozdziałów, a to przeczytałam w 3 dnia... Jest talent, i to wielki

    OdpowiedzUsuń
  48. JA chce więcrj.... No niech oni w koncu to zrobiśł

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny!!! Na reszcie się wybudził! Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3333
    Mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach na tt? @weerczi
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham twoje opowiadanie! jest cudowne! :* czekam na następny! :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie !

    W wolnej chwili zapraszam
    http://czowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham Twoje opowiadanie! Z niecierpliwością czekam na następny rozdział! Pozdrawiam! ;)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  53. rewelacyjne opowiadanie :D
    nie da się nie wzruszyć kiedy opisujesz jak ona cierpi albo teraz w tej akcji z Justinem.
    przeczytałam go całego w 3 dni i czekam na nastepny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudownie piszesz. popłakałam się ;') jesteś cudowna!
    czekam na nn :* <3 @Susan_Belieberr

    OdpowiedzUsuń
  55. matkoo! przeczytałam całe opowiadanie w 2 dni. od rozdziału kiedy przedawkował, cały czas płakałam. piszesz cudownie i po prostu nie sposób się nie wzruszyć. bardzo cieszę się, że Jus już się wybudził. mam nadzieję, że nie będzie więcej robił takich numerów... To w jaki sposób opisywałaś cierpienie Miley... po prostu można było się poczuć, jakby samemu się to przeżywało, bo ja osobiście zastanawiałam się co bym zrobiła w takiej sytuacji... nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na kolejny. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. popieram komentarze wyżej, blog jest niesamowity i czekam na ciąg dalszy:)
    również zapraszam do siebie: http://i-wanna-feel-your-body-rock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. jejciu kiedy nastepny ? ♥ xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej, tego bloga też nominowałam :D
    http://logicoftheheartisabsurd.blogspot.com/2013/01/libster-award.html
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Nominowałam Cię do Liebster Award! Szczegóły znajdziesz na moim blogu: http://in-love-with-a-dreamer.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominowałam cię do Liebster Award ;--) szczegóły na http://imaginy-1d-trololo.blogspot.com/ w ostatnim poście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Więc tak. Może zacznę od tego, że ślęczałam nad twoim opowiadaniem cały jeden dzień. Oczywiście się z tego cieszę, bo historia jest niezwykle wciągająca. Jak już tu tuziny twoich czytelników powiedziało: BECZAŁAM, RYCZAŁAM i ogólnie było i jest wzruszająco. Nie będę się wiec powtarzać, że płakałam, choć oczywiście tak było.
    Nie jestem ani fanką Miley ani Biebera, ale toleruję każdego. Każdego gust muzyczny czy też inny. Na pewno nie zrezygnuję z czytania twojego bloga, bo jest o Justinie. Szczerze, to nawet podoba mi się bardziej, niż gdyby był o moich idolach.
    Ogólnie piszesz zajebiście, bez błędów, a opisy przeżyć są nieziemskie. Kocham cię z całego serca.
    Gratuluję i życzę weny :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  62. Łzy, łzy i jeszcze raz łzy. Cudowny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham Cię <3 tak się cieszę, że Justin przeżył! Nie mogę płaczę za kiedy czytam ten rozdział! Jest cudowny <333 Pięknie piszesz masz nadprzyrodzony dar :* Boshhh wypływają ze mnie łzy szczęścia :* dobra idę czytać dalej... KOCHAM UWIELBIAM twoje opowiadanie <333 Pisz DALEJ tak cudownie i niech ten WSPANIAŁY pomysł na kontynuację szybko wpadnie ci do głowy :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Co to opowiadanie ze mna robi xd na poczatku plakalam ze smiechu (sylwester) pozniej z bólu i na koniec nie umiem sie pochamowac z placzem ze szczescia <3 :') UBÓSTWIAM CIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Belieberka.♥31 maja 2013 21:18

    aaaaaaaaaaaa!!! JEZUUUU ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KOCHAM TOO! NORMALNIE !
    MIAŁAM DODAĆ JAKIŚ BARDZIEJ PRZYZWOITY KOMENTARZ NO, ALE
    NORMALNIE NO...AWWWWWWWWW GODFHFTYIKDIJUDHYIOFHYJFJTKGJ / @irony_reality

    OdpowiedzUsuń
  66. Jezu cudowne Boże! SjsjsjdddidjddjsjssiisiwjwenKoo !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. I znowu placze. Boze co to opowiadanie ze mna robi. hahah Ten rozdzial i cale to opowiadanie jest poprostu piekne. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  68. Boże święty ogranij się dziewczyno! Znów przez Ciebie płaczę! XD Nienawidzę Cię za to, ale z drugiej strony kocham :D Nigdy nie przestawaj pisać ff z Justinem, NIGDY! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Boże jaki genialny, rewelacyjny i po prostu...DOSKONAŁY ROZDZIAŁ!!!Mnie też coś rozsadziło od środka jak Jus się obudził! Boże jaka jestem szczęśliwa!!

    OdpowiedzUsuń