niedziela, 2 grudnia 2012

Informacja - twitter.

Dużo osób prosiło mnie, abym informowała ich o nowych rozdziałach na twitterze i chociaż cały czas, w kółko mówiłam, że go nie posiadam, to wciąż otrzymywałam takie prośby. Tak więc zdecydowałam się założyć twittera, specjalnie na, można powiedzieć, "potrzeby" moich blogów.
Szczerze mówiąc jestem kompletnie zielona, jeśli chodzi i tt, ponieważ to moje pierwsze konto. Jeżeli znajdzie się osoba, która wytłumaczy mi co i jak, to na pewno zacznę informować wszystkich chętnych o nowych rozdziałach :)
Tak więc - https://twitter.com/SweetLoveJus
A, pod ostatnim rozdziałem, jedna osoba napisała, że moje opowiadanie jest dosyć popularne na tt..co to dokładniej oznacza, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia;p

PS. Nowy rozdział w przeciągu tygodnia. Pozdrawiam;**

22 komentarze:

  1. hm, zależy co chcesz żebym Ci wytłumaczyła.

    @ajembelieber - jeśli będziesz mogła, to możesz mnie powiadamiać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Popularne to malo powiedziane! Wszyscy chcieli wiedziec kto jest autorka tego bloga, bo tak swietnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro masz tt to poproszę o info: @swaggyjusteen :) i.. faktycznie. twój blog jest popularny na tt :) chodzi o to że nawzajem podsyłamy sobie linki, komentujemy blogi... a twój pojawia się dość często :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju , ty masz taki talent ! Normalnie caly tt o tym opowiadaniu gada , ja juz zarazilam polowe szkoly twym opowiadaniem , nawec ci , co nie sa Beliebers , czytaja ! To nie opowiadanie , to magia ! Kocham cie , kocham tego bloga :D najlepszy jaki dotad czytalam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już masz tt to bardzo bym prosiła żebyś mnie informowała o nn rozdziałach :) @Michaelowax3 to mój tt ;)
    Czekam na rozdział.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. blagam kolejny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O już nie mogę się doczekać *_____*. Jakbyś mogła to informuj mnie na tt ;] https://twitter.com/ThinkingOfJuju

    OdpowiedzUsuń
  9. BŁAGAM KOLEJNY ROZDZIAŁ ! *__________* ! szybiutko !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno chyba nawet nie masz pojęcia jak mocno uzależniłam się od Twoje bloga ! Jest naprawdę wspaniały.Błagam Cię, napisz kolejny rozdział, bo nie wytrzymam :(

    I jak możesz to informuj mnie jak będziesz dodawać rozdziały: https://twitter.com/AneCaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie piszesz! :) przeczytałam - obydwa blogi - w bardzo krótkim czasie, tak mnie wciągnęły :) jeśli będziesz mogła to informuj mnie o nowych rozdziałach na TT: @saaalvame | a tym czasem zapraszam Cię na mojego bloga: http://in-love-with-a-dreamer.blogspot.com/ założyłam go niedawno i bardzo zależy mi na opinii kogoś, kto pisze opowiadania już od dłuższego czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Może nowy rozdział na mikołajki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa kiedyyyy noooooooooooooowyy ? <333
    jak już ogarniesz co i jak .. mogłabyś informować ? @Caroline_jb2202

    OdpowiedzUsuń
  14. Heeej! Uwielbiam twoje opowiadanie! Jest naprawdę genialne! Czekam na kolejne rozdziały !!!! Oczywiście,że będę się cieszyła jak będziesz mnie informowała o nowych rozdziałach na twitterze @vincereeee :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosz...boskie! Kocham twojego bloga,mimo iż nie jestem fanką Justin'a...Czekam z utęsknieniem na nowy rozdział!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww.. już się nie mogę doczekać rozdziału!
    @Shempi_x3

    http://aslongasyoulooveme.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oznacza to ,że ostatnio spotkałam się ,że jedna z osób napisała:"zna ktoś autorke tego opwiadania (adres twojego opowiadania)" oraz często jest o twoich opowiadaniach mowa w twitach, oczywiście pozytywnie :)
    ME:***
    P.S. oto mój twitter Sel_My_Angel_

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie ! Kiedy nowy, my juz nie możemy sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że usunęłaś rozdział... O tym, ze Jus przedawkował narkotyki. W sumie usunęłaś 2 rozdzialy, takze tym, jak 'zaatakowal' miley.
    To znaczy, że ich nie będzie, i je pozmieniasz?\
    please nie rób tego, wreszcie zaczęło się coś... strasznego ! Czekam na NN. Wiem, że ciężko jest ciągle pisać nowe rozdziały. Ale my tak tesknimy ze juz nie możemy.. Nie będę ci niczego narzucać, ale najlepiej byłoby, jakbyś określila dzien tygodnia w ktorym pojawiac sie beda NN. i wtedy bysmy wiedzieli, i wchodzili tego dnia i czytali, jak taki mini-serial, jesli wiesz co mam na mysli. Sorry za te bledy,ale powinnam juz spac. Przynajmniej wszyscy mysla, ze ja spie. To paa!

    OdpowiedzUsuń
  20. CZEKAMY 9 DNI I UMIERAMYYY
    PLEEEEEEEEEASEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  21. @thirtystmars_ss prosze o informowanie :* blog zajebisty!

    OdpowiedzUsuń