sobota, 30 marca 2013

ZAWIESZAM!

Spokojnie, wiem jak "groźnie" to brzmi, ale bez obaw. To nie jest tak, że zawieszam i nie wiem czy wrócę do tego opowiadania, czy że wrócę do niego za pół roku. NIC-Z-TYCH-RZECZY!
Potrzebuję po prostu przerwy. Jeśli jej nie zrobię to spieprzę to opowiadanie. Chcę spokojnie, bez nacisku poczekać na ten moment, kiedy najdzie mnie myśl "Kurczę, muszę napisać rozdział na blogu, bo ten pomysł nie daje mi spokoju!"
To nie jest też tak, że kompletnie nie mam pojęcia co będzie się dziać dalej. Wręcz przeciwnie, mam masę pomysłów, brakuję mi po prostu natchnienia na pisanie tego. Mam nadzieję, że rozumiecie.
Bardzo mi zależy, żebyście mnie zrozumiały i uszanowały moją decyzję. Potrzebuję przerwy 2-4 (maks.) miesięcznej, ale to wyjdzie na dobre nam wszystkim! Ja znów poczuję tą "wenę" do tego opowiadania, a wy będziecie mogli przeczytać dużo lepsze rozdziały.
Teraz, szczerze mówiąc, męczę się pisząc to opowiadanie. Piszę - bo muszę, bo chcecie. I właśnie przed tym tak się bronię. Nie chcę tego. Nie chcę aby pisanie stało się moim obowiązkiem. To jest moje hobby, moja pasja, to co kocham robić w wolnym czasie, NIE OBOWIĄZEK.
Wiecie co chcę wam obiecać? Że niedługo wrócę. Wrócę ze zdwojoną siłą. Chciałabym tylko, żebyście obiecali mi jedno, że będziecie czekać i raz na 2-3 tygodnie zajrzycie tutaj, sprawdzając czy czegoś nie dodałam. Proszę was o to, bo bez was nie ma mnie. I taka jest prawda. Dla kogo wtedy bym pisała? Boże, piszę jak jakiś fejm do swoich fanów haha ;p
Proszę was tylko o to, żebyście nie zapomnieli o Miley i Justinie.




A po tym filmiku, chyba nie dam wam zapomnieć! :D





To taka krótka zapowiedź tego, co czeka was jeszcze w tym opowiadaniu. Warto czekać? Mam nadzieję<3

+Za wszelkie błędy w filmiku przepraszam, ale mogłam się "machnąć".

Przepraszam za to, że tak postępuję, ale wierzcie mi - to najlepsze rozwiązanie.
Pamiętajcie, że strasznie was kocham i gdybym mogła to każda z was bym wyściskała. Wszystkie miłe słowa cholernie podnoszą mnie na duchu, kiedy mam doła. Dziękuję<3


+

Dopiero teraz spojrzałam na licznik wyświetleń w przeglądzie bloga...i zauważyłam..że...łączna liczba wyświetleń wczoraj (jeden jedyny dzień) to prawie 1400..rozumiecie to? 1400 wyświetleń bloga w JEDEN DZIEŃ. kihsduedflhnfgjnsrfiherfjbj <3 Dla mnie osobiście to jest niesamowity sukces! Tak cholernie was kocham! Czemu nie mogą was wszystkich przytulić???! <333

64 komentarze:

  1. tak wytrzymamy ale z ciężkim sercem . życzę weny . bede tu wpadać każdego dnia , z nadzieją , że usłyszałaś ten głos w sobie który każe ci pisać . niech pisanie tej historii sprawia ci jedynie przyjemność ! pamiętaj my twoi fani jestesmy z tobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak samo postąpiłabym na Twoim miejscu, całym sercem jestem z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście że rozumiem :) będe czekać i wpadać co jakiś czas zobaczyć, czy nie wróciłaś. nigdy nie zostawie tego bloga, będe go czytać do końca, bo kocham go. z tego co zobaczyłam w zwiastunie, się przeraziłam. wychodzi na to że Miley i Justin zerwą, a ja tak tego nie chciałam. :c mam nadzieję że nie chcesz zakończyć tego opowiadania na tym, że któreś z nich umrze, rozstaną się i będzie źle. tego bym nie przeżyła. a znając ciebie i twoje pomysły, które nie zawsze są normalne. haha. to trzeba przyznać, może dziać się dosłownie wszystko jak wrócisz. ja trzymam kciuki za ciebie i za to żebyś odpoczęła i nabrała więcej siły na to opowiadanie. :) najbardziej proszę o to, żeby nie było tragedii na końcu, bo nie chce ryczeć jak głupia. lol. trzymam kciuki i czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy z Tobą.! Kochamy Cię i rozumiemy. Szanujemy Ciebie, Twój talent, i Twoją decyzję. To Twój blog, Twoja... CO JA PISZĘ...
    KOCHAM CIĘ! UZALEŻNIŁAŚ MNIE!
    Ale błagam, czy to muszą być 2 miesiące? To błagam, chociaż raz na tydzień napisz jakiś post/komentarz co tam u cb, czy masz jakis pomysl, cos od siebie, nie rozdzial, a taki wpis ... Paaa, bedzie mi ciebie brakowalo.

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie Cię rozumiem <3 nie przejmuj się tym wszystkim... wszyscy będziemy z utęsknieniem na Ciebie czekać, bo Cię kochamy! kochamy to opowiadanie i żadna przerwa nie da nam o nim zapomnieć! <3 szanuję Twoją decyzję... trzymam kciuki, żeby chęć pisania rozdziałów jak najszybciej powróciła, i żebyś zaskoczyła nas nowym rozdziałem, bo - z tego co zauważyłam w filmiku - dużo jeszcze będzie się działo <3 już za Tobą tęsknię, kochanie! wracaj jak najszybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawieszasz, ale wierzę, że po tej przerwie dostaniesz natchnienie. Dla ciebie wytrzymam ja nawet będę pomimo tego co 2 dni wchodzić. Jesteś naprawdę świetna i tez nie chciałabym, żeby pisanie stało się dla ciebie obowiązkiem. Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bsdhjvbsdhjvbcd <3
    Ale filmik...*-* widzę że będzie się jeszcze dużo działo ;3
    Oczywiście rozumiem i szanuje Twoją decyzję , tak jak napisałaś pisanie tego opowiadanie ma Ci sprawiać przyjemność ;) Kocham tego bloga bardzo,bardzo mocno i na pewno nie zapomnę i będe czekać aż wrócisz i dalej będziesz pisać cudowne rozdziały i że historia skończy sie happy endem ;)) Kocham Cie ;**


    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cię w 100%. wierzę, że szybko tutaj wrócisz :) i... o MAMO!!! megaa filmik! podziw za umiejętności :p widzę, że już nie będzie tak kolorowo. no cóż, do szczęścia daleka droga.. życzę przypływu weny i natchnienia! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem strasznie podekscytowana po obejrzeniu zapowiedzi co będzie się działo w kolejnych rozdziałach! będę czekała na nowy nawet jeśli będą to te 4 miesiące :) obiecuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bede czytac :) mam bloga w zakladkach w komorce ;) wiec bede wpadac

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje z tym,że pisanie opowiadania to ma być przyjemność a nie mus. Szybkiego przypływu weny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się zdenerwowałam, prawie cały komentarz mialam juz napisany i sie caly usunal. ;/ Chociaz po czesci moze mi sie uda znowy go takiego napisac. xd Zwiastun dalszych rozdzialow jest genialny! I ciesze sie, ze robisz sobie przerwe. To znaczy nie ciesze sie, ze nie bedziezz pisac, tylko rozumiem to, ze musisz sobie zrobic przerwe i zebrac to.wszystko.do kupy. xd Wiedzialam, ze ten moment musial kiedys nadejsc. I ciesze sie, ze informujesz nas o tym w taki sposob, ni jezeli mialybysmy czekac na nowy rozdzial cale wieki. Masz moje slowo. Jezeli tylko bedzie tala mozliwosc, bede caly czas zagladala na tego bloga czy przypadkiem.nie dodalas nowego rozdzialu. ;) I uwierz mi, gdybysmy mialy taka mozliwosc rowniez bysmy Cie z calych sil wysciskaly! ;*Cieszymy sie Twoim szczesciem! Moze bedzie jeszcze wiecej wejsc?!;> Kurcze te nowe rozdzialy zapowiadaja sie na prawde ciekawie. Mysle, ze po tej przerwie beda jeszcze lepsze od poprzednich ( o ile to w ogole mozliwe, bo kazdy jeden rozdzial jest jedyny w swoim rodzaju ). ;) Poczekam tyle ile bedzie trzeb. Mysle, ze czytajac ten komentarz poczujesz jak przekazuje Tobie swoje wsparcie. xd I przy okazji swiat chcialabym Ci zyczyc tego co sobie tylko wymarzysz, miliona koncertow Justina w Polsce i przede wszystkim weny <3 I jaksa jakies bledy to przepraszam, ale pisze wszystko z telefonu, a.ze moj jest tak super genialny i niezly ma zaplon, to moglpby sie pewnie troche bledow znalezc ;> Caluje i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog został nominowany do The Versatile Blogger.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi że zawieszasz ale będę czekać tak długo jak będzie trzeba <3
    Kocham Twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blog :D

    OdpowiedzUsuń
  17. będziemy na ciebie czekać :) <3 a tak btw. to po zwiastunie... dalsza część zapowiada się świetnie! mogłam się spodziewać że oni się rozstaną itp. itd. ale żeby mimo wszystko do siebie wrócili...bo ja tego nie przeżyję :( chociaż jak będziesz chciała napisać, tak napiszesz :* kochamy cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Po tym co napisałaś, powyżej w poście.. " Wiecie co chcę wam obiecać? Że niedługo wrócę. Wrócę ze zdwojoną siłą. Chciałabym tylko, żebyście obiecali mi jedno, że będziecie czekać i raz na 2-3 tygodnie zajrzycie tutaj..... " Boisz się że zrezygnujemy i odpuścimy. To tak nie działa! Przynajmniej z mojej strony. Jeśli już jesteśmy to jesteśmy do końca. Nie ważne jak długo to będzie trwało. W dodatku nie zgadzam się z tym że obecne rozdziały są słabe, moim zdaniem są bardzo dobre, ale z własnej perspektywy, tego jak coś napisze, wiem że rozdział nigdy osobiście dla mnie nie będzie idealny. Więc życzę weny i jeśli chcesz powrócić ze zdwojoną siłą, to aż się boję, pewnie dasz nam niezłego kopa i zabłyśniesz, choć to zrobiłaś już na samym początku.. ;) W każdym bądź razie, ja postaram się wchodzić nawet codziennie.. Zresztą już to robię.. :>

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze.. no szkoda, ale mam nadzieję że tak jak obiecujesz dobrze nam WSZYSTKIM zrobi ;) będę czekała i zaglądała na 100 % i nie mogę się doczekać powrotu ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej <3 filmik jest jfjdskldsjh *.* będę czekać, chociażby rok i dalej będę wielką fanką tego opowiadania ;**

    SEE YA SOON <3

    OdpowiedzUsuń
  21. przepraszam za spam, ale pomagam komuś.. więc.
    Belieberki!
    Potrzebna Wasza pomoc!
    Chcę zrobić duży materiał o najfajniejszych dziewczynach, jakimi są polskie Beliebers. Pilnie potrzebne mi są historie Waszej fascynacji Justinem oraz przygód związanych z łódzkim koncertem. Będziecie miały super pamiątkę i satysfakcję. Proszę, zgłaszajcie się na mojego e-maila (madziab0705@wp.pl), wpisując jedynie swoje imię, a ja w odpowiedzi powiadomię Was o szczegółach przedsięwzięcia.
    Jeśli pomożecie zrealizować mi ten pomysł, to gwarantuję, że zebrany materiał trafi do samego Justina Biebera.
    Magda.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blog. zasady znajdziesz u mnie na blogu :3

    OdpowiedzUsuń
  23. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blog na blogu how-to-love-j.blogspot.com <3 zasady znajdziesz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. CZEKAMY !! ZBIERAJ SIŁY KOCHANA !: )#MUCHLOVE

    OdpowiedzUsuń
  26. Towarzyszę Ci od dłuższego czasu i jestem strasznie ciekawa co takiego przygotowałaś dla nas,filmik zdradza wiele ale wydaje mi się że to tylko mała cząstka tego co wymyśliłaś. Będę czekać aż powrócisz z kolejnymi rozdaziałami oraz siłą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do THE VERSATILE BLOGGER AWARD :) Info na moim blogu http://too-young-for-eternity.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana do The Versatile Blog. Więcej informacji na moim blogu http://bieber-my-lifee.blogspot.com/2013/04/the-versatile-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :) Więcej informacji na moim blogu xx http://i-will-catch-u-if-u-fall-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. rozumiem Cię i będę cierpliwie czekać aż wrócisz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. http://you-are-my-world-jb.blogspot.com/
    Zapraszam. Jak na razie dopiero dodałam prolog, ale polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No nie gadaj że się rozstaną. obejżałam filmik i .. WOW.. ale sie bedzie dziać <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej mam nadzieję ze ten czas ta przerwa szybkko minie bo już nie moge sie doczekać po filmiku , szkoda ze jest ta przerwa ale masz racje odpocznij i wgl ;) czekamy na cb :)
    tt> Justin_Mhrau

    OdpowiedzUsuń
  34. hej przeczytałam tego bloga od 1 działu sorki że nie komentowałam ale to jest coś najlepszego co magłam przeczytać a uwierz nienawidzę czytać powinni zrobić z tego film czekam aż wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham to co piszesz :*
    Na prawdę, powinnaś się zastanowić nad poważnym rozmyślaniem o swoim hobby. Taki talent trafia się raz na 1000 ;) Powinnaś go wykorzystać.
    Ja niestety nie mam takiego talentu, ale również pisze.
    Może będziesz się śmiała jak piszę, bo ja nie mam takiej jakiejś wyobraźni jak ty <3
    Wszyscy mówią mi, że świetnie piszę, i że powinnam wydać książkę, ale jak dam im twój link do twojego bloga od razu zmienią zdanie co do mnie ;)
    Na prawde powinnaś się zastanowić. :D

    Mój blog ; http://z-bogiem-na-ty.blogspot.com/ --> Ostatnio beznadziejnie pisałam, ale postaram sie to jak najszybciej zmienić.

    Na prawdę zastanów się ! :***
    Kocham cię i to twoooje hobby <3
    ~Kadu *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. KOCHAM CIĘ, PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ WRACAJ JUŻ BO JUŻ NIE MOGĘ <3 PRZECZYTAŁAM TEGO BLOGA 2 RAZY CAŁEGO, DRUGI RAZ BO TAK ZA NIM TĘSKNIE I KSALJDKGLKREKGJ JEJUŚ KOCHAM CIĘ, ROZUMIEM CIĘ, MIMO TO WIEDZ, ŻE CZEKAMY I CIĘ DOPINGUJEMY <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nowy wygląd bloga.. ładny, jednak przywykłam do tamtego, do tego że był z nami od początku :c No cóż, jakoś się przyzwyczaję, ten też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej kocham ciebie i ten blog . Zaczęłam czytac go wczoraj rano i właśnie w tej chwili skonczylam . Błagam wracaj juz . Poplakalam aie jak zobaczyłam ze zawieszasz . Czekam na cb z niecierpliwością :)
    Lovki xox

    OdpowiedzUsuń
  39. no a ty myslalas ze ile bedziesz miala wyswietlen ? XD ja sama wchodze do cb na bloga (w ciagu jednego dnia) chyba z 27 razy zeby zobaczyc czy jest nowy rozdzial :') mam nadziaje ze o tym drugim opowiadaniu nie zapomnialas ://

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny ; D
    Zapraszam na mój blog : http://never-let-you-go-baby.blog.pl/
    Dopiero zaczynam ; *

    OdpowiedzUsuń
  41. * blog ; D
    + Szkoda ,że zawieszasz ; c

    OdpowiedzUsuń
  42. Blog wygląda teraz zajebiście chociaż poprzedni wygląd też był fajny. A co do opowiadania...kiedy dodasz następny roździał? Błagam dodaj jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  43. 64 rozdziały w dwa dni. Jesteś niesamowita ! Cóż jest mi smutno , że będę musiała trochę poczekać na następny rozdzial ale mam nadzieję , że pojawi się on niedługo :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam na nn . Jesteś świetna tylko pozazdrościć talentu :)
    Chciałabym polecić mojego bloga http://justinandsel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Awards :) ♥
    http://false-love-is-worse-than-true-hate.blogspot.com/p/libster-adward.html (szczegóły)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zarąbisty blog!! :** Ostatnio nudziło mi się i szukałam fajnych blogów i znalazłam ten, przeczytałam prolog i od razu wiedziałam że muszę przeczytać tego bloga. Wracałam ze szkoły i czytałam do 12 w nocy, przeczytałam go w 3 dni, nic się nie uczyłam na różne spr lub kartkówki (a miałam ich dużo przez te dni) bo chciałam przeczytać. Już sobie wmawiałam że to jest ostatni rozdział jaki dzisiaj przeczytam ale jak już był koniec rozdziału to chciałam wiedzieć co będzie dalej, nie mogłam się od niego oderwać. Czytałam już strasznie dużo blogów ale ten jest najlepszy!! Zarąbisty!! :****

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda że zawieszasz codziennie. wchodzę tu chyba z 30 razy sprawdzić tylko czy dodałaś. Zarąbisty blog!! Cudownie opowiadasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. To opowiadanie jest tak wciągające,że na pewno z niego nie zrezygnuje.Nie raz się nad nim poplakalam.Masz wielki talent i proszę,nie zmarnuj go przez jakichś kretynów.Uwielbiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę wróć już !!! Kocham twoje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Belieberka.♥31 maja 2013 21:23

    proszę, wracaj już do nas! :(( /@irony_reality

    OdpowiedzUsuń
  51. Prosimy, wróć już do nas kochana. <3
    Czekam na kolejny rozdział. :)
    Pozdrawiam,
    Julie Belieber xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. wracaj, piszesz świetnie <333

    OdpowiedzUsuń
  53. Czekam , aż wrócisz .. Super jest to opowiadanie naprawdę wciągające znalazłam te ff dwa dni temu i już wszyzstko przeczytałam , nie wiem jak to zrobiłam , :D Tak jak pisałam czekam aż wrócisz dodasz jakiś rozdział , ale spokojnie .. : ) nie rób nic na siłę ta przerwa może wszystkim wyjść na dobre : *
    xo ~ @LoveDreams_x

    OdpowiedzUsuń
  54. PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ NAPISZ JUŻ!!! Codziennie jestem tu chyba z 20 razy i sprawdzam czy już dodałaś prosze cb!! :*********

    OdpowiedzUsuń
  55. BOŻE ALE MI STRACHA NAPĘDZIŁAŚ TYM ZABLOKOWANIEM BLOGA TYLKO DLA WYBRANYCH UŻYTKOWNIKÓW, JESZCZE ZERO KONTAKTU Z TOBĄ I UFFF. NIE RÓB TAK WIĘCEJ DZIEWCZYNO :O KOCHAMY CIĘ I CZEKAMY NA TWÓJ POWRÓT

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeeeeej odblokowany xD Czekam na powrót <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej mam pytanie...
    O co chodzi z tym zablokowaniem bloga bo ja dopiero dzisiaj skonczylam czytac cale opowiadanie i nie wiem gdzie znajde nastepne rozdzialy...

    OdpowiedzUsuń
  58. Ej żyje tu ktoś jeszcze ?;c ;c BŁAGAM niech się ktoś odezwie ;c ! ...

    OdpowiedzUsuń
  59. moje GG to : 24643202 piszcie ! <3 kto czyta i kocha tego bloga tak jak ta piszcie błagam mam do was mnóstwo pytań :* ! CZEKAM!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku no ... Jest już czerwiec, mała . Od marca mineło juz 4 miesiące... :'( Musisz coś napisać + Nie możesz spowodować rozstania Miley i Justina!!!! Bo ja to sie chyba załamie psychicznie, i z tego co widzę to inne czytelniczki/czytelnicy też. BŁAGGAAAM!

    OdpowiedzUsuń
  61. Iron Man 2 - The Everquest: Titanium Edition
    Buy Iron Man 2 titanium rod in femur complications - The Everquest: titanium connecting rod Titanium Edition titanium nose stud at TitaniumArts.com. Get titaum our huge selection of titanium piercing jewelry Iron Man 2 - The Everquest: Titanium Edition.

    OdpowiedzUsuń